اطلاعيه شماره 2

برنامه زمان بندي آزمون

انجمن علمی بهداشت محیط ایران به اطلاع کلیه علاقه مندان به شرکت در آزمون شرکت ها و موسسات خوداظهاری و خود کنترلی بهداشتی می رساند که اولین آزمون در تاریخ جمعه 4 بهمن ماه امسال در دوازده حوزه امتحانی به شرح زیر برگزار می گردد:

دانشگاههای علوم پزشکی ایران، اصفهان، اهواز، بوشهر، تبریز، زاهدان، فارس، مازندران، مشهد، همدان، یزد و هرمزگان

(توضیح ضروری: افراد می توانند در هر کدام از حوزه های امتحانی در امتحان شرکت نمایند. در صورت قبولی در آزمون، مدرک قبولی در کل کشور دارای ارزش یکسان بوده و قابل استفاده می باشد)

 افراد علاقه مند می توانند جهت ثبت نام در آزمون از تاریخ 14 لغایت 24 دی ماه (جاری) به سامانه برگزاری آزمون (www.iaeh.ir)  مراجعه نمایند. برنامه زمان بندی آزمون به شرح زیر اعلام می گردد:

 

شروع

پايان

ثبت نام و ارسال مدارك آزمون

14 دی

24 دی

تصحیح اطلاعات ورودی

25 دی

دريافت كارت آزمون

29 دی

2 بهمن

برگزاری آزمون

4 بهمن (جمعه)

كليد آزمون

5 بهمن

اعتراض به سوالات آزمون

6 بهمن

8 بهمن

اعلام نتايج

متعاقبلا از طريق سايت انجمن اعلام مي گردد

اعتراضات به نتايج آزمون

72 ساعت بعد از اعلام نتايج آزمون

 

 

  لازم به توضیح است که افراد زیر می توانند در این آزمون شرکت نمایند:

  • فارغ التحصیلان رشته بهداشت محیط  (کاردانی و بالاتر)
  • فارغ التحصیلان رشته بهداشت و ایمنی مواد غذایی (کارشناسی و بالاتر)

تذكر مهم: مشاورين يا مسئولين بهداشتي در اتحاديه ها يا طرف قرارداد با واحد هاي صنفي با داشتن مدرك بهداشت عمومي، صنايع غذايي و تغذيه هم مي توانند در اين آزمون شركت نمايند.براي اين دسته از متقاضيان ارائه گواهي قبولي در آزمون منوط به ارائه گواهي قرار داد شغلي با آن اتحاديه و واحد صنفي مربوطه مي باشد.

 

مبلغ ثبت نام اوليه در اين آزمون براي تمامي متقاضيان  100000 ريال خواهد بود و  مابقي هزينه در زمان صدور گواهي (صرفا مربوط به قبول شدگان در اين آزمون) اخذ خواهد شد. هزينه صدور گواهي متعاقبا اعلام خواهد شد.