اطلاعیه6: لینک آزمون

داوطلبین گرامی جهت شرکت در آزمون لازم است به موارد زیر توجه نمایید:

1- قبل از شرکت در آزمون لطفا اطلاعیه راهنمای تصویری آزمون( اطلاعیه 5) را به دقت مطالعه کنید.

2- زمان فعال سازی لینک آزمون، نیم ساعت قبل از آزمون است و غیر از روز و ساعت آزمون قابل دسترسی نیست.

3- قبل از آزمون اطلاعیه های مربوط به راهنمای تصویری آزمون را حتما مطالعه نموده تا با روند آزمون آشنا شوید(تمامی اطلاعیه درسمت راست سامانه، پایین صفحه بخش اطلاعیه ها آمده است.)

4- زمان آزمون راس ساعت 9 بوده و قابل تغییر و تمدید نیست در ساعت 9:40 به پایان میرسد.

5-جهت شرکت در آزمون با ورود به آدرس http://ecourse.iauec.ac.ir  و ورود کدملی در قسمت کاربری و ر مز عبور وارد بخش آزمون شوید. لطفا توجه داشته باشید برای ورود به این قسمت رمز عبور شما کدملی شما است.

6- برای شرکت در این آزمون نیازی به دریافت کارت ورود به جلسه نیست.

7- مدت زمان پاسخگویی به آزمون 40 دقیقه بوده و قابل تغییر نیست.

8- داوطلب بایستی از اینترنت استیبل و پر سرعت استفاده نماید. استفاده از گوشی همراه برای شرکت در آزمون مقدور است اما مسئولیت اتصال و مشکلات آن برعهده داوطلب است. لذا استفاده از تلفن همراه توصیه نمی شود.

9- در صورت بروز مشکل در سامانه(در روز آزمون) با شماره پشتیبانی سایت به شماره42863377 -021 تماس بگیرید و اگر در خصوص پرونده آزمون و سایر موارد مشکل دارید با دفتر انجمن به شماره 02166915232 در ساعات اداری 8 تا 14 تماس بگیرید یا با شماره 09357094086

10-تعداد سوالات آزمون 60 سوال تستی چهار گزینه ای است.

11- لازم به ذکر است که پس از ثبت هر پاسخ بطور اتومات جواب گزینه ها درسیستم ثبت می گردد و اگر داوطلبی به هر دلیلی( از جمله قطعی اینترنت خروج  از صفحه و ...)، موفق به ثبت گزینه اتمام آزمون نشود، مشکلی در پاسخ های ثبت شده قبلی نخواهد داشت.

12- در اطلاعیه شماره 7 لیست اسامی مجاز بر روی سایت آزمون قرار خواهد گرفت.

با آرزوی موفقیت